Wednesday, November 10, 2010

Jum keluar ?:)

eh blog ,,

final is FINALLY over !!!

yippieeee yeehooo yayyyhaayy weehoo !:D:D:D:D



ni muka macam lets rock and roll baby !!jyeaaahhh ;)




haa ni rupa when result's around the corner .cheeuuhhh seraaaam !:-S



Okay mengada gila nak letak gambar sendiri .tapi macam lebih menarik bila ada gambar sendiri kan ?HAHA

anyway ,,tomorrow I'm going to teman bapak to KL .so I terpaksa macam tipu dia kata I nak jumpa member apa semua .padahal I nak teman bapak cause I'm afraid if he does not know the way to diNa's and hAni's house .so yeaahh ,,sesiapa ada kat KL esuk .do roger me okay !:)

actually I wanted to ask syaK if she wants to lepak with me tapi err Imma lil bit shy .hihiks :"> yeahh laa ,I'm afraid jugak if she refuses to go out with me kan .well ,orang busy and famous kan !:P:P







Gdbye.