Monday, August 9, 2010

Malam yang malang


Eh blog ,,

Dengan keadaan sakit perut ,menuju ke kiosk untuk beli pad ternampak sister yang dikenali ,terus jalan laju buat tak nampak

Rasa nak beli air asam jawa ,ambek sebotol tanpa lihat expiry date .bijak bukan ?bila minum rasa macam euwy !air apakah ini ?rupanya expired 2009 .ahaa ni yg rasa nak SUE kiosk ni !grr

Teruskan perjalan dgn kelajuan 20tapak seminit .tiba-2 ..'NURIN !'ada orang memanggil .toleh-2 tengok ,eh eh takda org .ish bergurau plak !aku dh rimas tak mandi lagi ni .panggil lagi nurin dgn nada yg loud and clear .toleh lg .phew sebaek ada org .erm jiran bilik dari kat nilai tapi tak pernah taw name .ala ,yang muka sebijik mYa tu !kalau cite dgn kawan-2 perempuan lain mesti mereka kenal:)

Sister: nurin !hehe see !dr blakang pun blh knal
Me: eh bergurau plak td ek .gy mane ?
Sister: laundry .bli makanan ke ?
Me: eh tak la .bli pad .hehe
Sister: period ke ?
Me: hehe a'a

*DUHH !kalau dah name pun beli pad !takan nak buat tulis plak .mestilah period .adoyy jiran jiran*



Gdbye.

2 Comments:

Blogger AmirFX said...

Hahaa... Jenaka awal pagi... Lenkali ko tunjuk jer kat jiran ko tuh pad yg ko beli... haha...

August 9, 2010 at 9:49 AM 
Anonymous nuns said...

haha agak ahh .ngeng gilee

August 9, 2010 at 3:12 PM 

Post a Comment

<< Home