Tuesday, June 21, 2011

What People Give is What We Call as Rezeki :)

Look what I've got! Kek batik and homemade choc plus kerepeks! Lovely! Lapar lapar boleh ngap semua tu. Pastu lat brapa minute lagi, lapar balik -___-"
You know, people kept giving me food for free. Me lavvhh! \(♥-̮♥)/ But then aku jenis takda benda nak balas balik as me myself pun tak bawak anything from Muar except for mee maggie. I feel bad tau! (⌣_⌣)

Anyhoo, malas la nak feel bad lelama pasal bukan boleh buat apa pun kan. Wanted to give them food tapi takot diorang tak makan. Well, orang kurus biasanya makan memilih tau. Tu takot. So, before aku terkecik hati dengan orang, better aku kecik kan hati diorang. EH! Tak tak. Maksudnya, prevention is better than cure. Maksudnya, go google yourself ;)

Kek batik tu not bad la rasa dia. But not as yummy as hani's officemate's kek batik. Yang tu memang the best! *clapclap*
Homemade choc tu bentuk butterfly. So kiut liddat! I wonder how la diorang boleh rajin buat choc la tart nenas la kek batik la kan. Kalau aku, nak bukak oven pun mak tak bagi. In other words, tak reti. I don't even know how to bukak api gas if nak goreng anything. Kalau bebetol desperate sebab lapar, cik bogor will help me. I'm so useless liddat! (⌣́_⌣̀")

Sesejak tau update blog thru blackberry ni, rasa malas nak bukak laptop. Ala. Bukan apa. Inter net uia ni gay sikit. Tu pasal malas nak update kat web.









Gdbye.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 Comments:

Post a Comment

<< Home