Saturday, May 15, 2010

no title

I'm so gonna miss you guys so much !!!
Lalalavh ya guys :')



Eh blog ,,

sangatlah macam menyesal bila mencarut dalam entry-2 lepas .sangat malu bila Amsyar tegur sebab die macam lagi muda dari I .HAHA

Tadi I went to Malacca with Aqilah ,,Rafiqah and Izzati .I had fun as always .I mean whenever I have the chance to hang out with the friends ,I'll go gaga and I'll get too excited about it .Haha sangat over but it's a fact :)

We talked ,we laughed ,we had lunch and dinner together .it's just a perfect Saturday for me .I'm loving it .thanks A LOT to Aqilah for fetching me and sending me home .hearts :)





Gdbye.

4 Comments:

Blogger amsyar said...

Malu dekat Tuhan.
Bukan dekat orang :)

May 15, 2010 at 11:58 PM 
Blogger AmirFX said...

Malu tapi mahu.. erkkk... Betul ke apa aku cakap nie?! hehe.. Enjoy the weekend...

May 16, 2010 at 12:02 AM 
Blogger gelaskaca said...

haha..

nme aku tuh!!!

May 16, 2010 at 3:24 AM 
Blogger NunsNajib said...

amsyar :alraiit :D
amer :kau kalau part merepek bglah kat kau kan !!:P:P
pqa :ade name kau baru nak comment .ceyt

May 16, 2010 at 5:13 PM 

Post a Comment

<< Home