Saturday, April 17, 2010

Contest

Macam mood nak masuk contest
Tapi macam tak dapat nak figure out contest apa best
Errr tak tahu pun apa contest yang ADA
:P

So I pun survey lah the websites yang ada any contests menarik
Highlight on the PRIZE please *Ehem Ehem*
:P


Found this from milo's website
Nampak perkataan "Bola" tu
Terus macam turn off
Heh heh




Grand prize pun macam nyeehhh ,not that interesting
If I win pun macam who's gonna wear that football boot ?
Naahh obviously not me
Neither do my sisters
nor my mum
Emm my dad ?(he's too old for this :P)




This prize is AWESOME
valuable "thing"
But naahh I don't think my mum bagi I simpan this ball just for fun
:(




This is so HAHA




***If you people found any contests that do not need any forms(yang kena dapatkan kat kedai) or receipts as a bukti pembelian or whatevs ,,lemme know quickly weh !:D:D:D:D





Gdbye.

3 Comments:

Blogger ashraf said...

yeay dah boleh comment!!!!!!!!!!!

April 17, 2010 at 3:35 AM 
Blogger AmirFX said...

Aaaa... Ekot jer contest Milo tue... Hadiah semua bagi kat saya... haha....

April 17, 2010 at 4:57 PM 
Blogger NunsNajib said...

asna :yayyy tak sabar tunggu comment dr kau ((:

amir :haha okay kalau menang i bagi :D

April 18, 2010 at 12:20 AM 

Post a Comment

<< Home