Friday, June 27, 2008

just shaaddaaap ,im serious .

Hahaha ini time tade keje di tanjung dan aku amazed gile dgn tanjung !its been a long time tak ke sane kan since ianya buruk .hahaha =P

Then take pictures like tak ingat dunia and bapak was pening looking at us yg jakun .hahah !
Best siud di sana .rase tamaw tinggalkannya.
haha poyo.
the matter of fact ,aku terpakse meninggalkannya dan menuju ke prt jawa .heee ;D
tak kurang hebatnya because ade warung yang ade roti bomb kegemaranku :))
Tanjung my baby ,,akanku merindui mu sayang ~hahahaha



Fridaaaaaaayyy! aaa bencinya aku sudah maw naik college .aiyoo ready tak lagi okay and nervous is like super nervous lah kan .eyy lame juga tidakku update .busyy mengcheck itu oofer letter .haiyohh gerun beb !=S
and alhamdulillah i got it !thank you allah ~~*nyanyi japp* =PP

i chat with fye like setiap malam lah kan sampai kite takde idea nk ckp ape .haha
aku buring.
aku buring.
aku buring.
itu jek kot !haha =P

aku maw carik survey nk bwat then bace survey fye then gelak mcm bangang .hahaha

and ohh pagi tadi hani kejut bangun untuk ke melaka bwat payment tuk uia .lps tu aku geram ,aku tunjuk f*ck kat die
hahaha slumberr gile aku .then ,die shocked then yelled at me .kahkahkah
sorry babe !x terniat pun .name pun mamai kan ?=P

x da mood nk blog !baibai !=)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home