Saturday, January 2, 2010

lame 2010

It's the second day of 2010 and its the lamest lame lame lame lame new year celebration ever !
Tv pun tak best and thank God tak follow ida ke cyberjaya kaan
Ida said that place was gile lame and boring
And if I ikot ,die mesti malu dengan aku sebab tempat tu tak best gile
Hahahak

I was ready with my chips and mineral for the countdown but then the celebration was like gile hampeeehh !X(
faizal tahir nyanyi cuma 2lagu and it was like blurgh tak bestnye !



2010 ,I dare you to be wayyyyy BETTER than 2009 please(:

3 Comments:

Blogger gelaskaca said...

new year..new spirit..

hee..

gud luck my fren..

-rafiqah-

January 2, 2010 at 10:06 PM 
Blogger ashraf said...

hahahahahaha

nureen macam mana kau mengecil kan music player kaaau tuh, ajar aku!!!

January 2, 2010 at 10:33 PM 
Blogger NunsNajib said...

thnks rafiqah .gdluck to you too (:

asna .manade .tu mmg standard size meh

January 6, 2010 at 10:14 PM 

Post a Comment

<< Home